«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ منتدى الاصدقاء ™°·.¸.•°°·.¸.•°®»
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ منتدى الاصدقاء ™°·.¸.•°°·.¸.•°®»

©§¤°^°¤§©¤ المنتدى للأحتراف العالمى ¤©§¤°^°¤§©

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

شوية نكت انما اية عجب

كاتب الموضوعرسالة
هانووو
زائر

شوية نكت  انما  اية عجب Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت انما اية عجب   شوية نكت  انما  اية عجب Emptyالأربعاء مايو 23, 2007 7:56 pm

1- واحد بيقول لمراته انتي ليه بتكرهي قرايبي قالتله والله ابدا انا مابكرهمش حتى الدليل اني بحب حماتك اكتر من حماتي

2- واحد صعيدي مخه جزمه في جنينة الحيوانات وواقف قدام قفص الاسد وراح مدخل راسه جوه الحارس شافه وجري عليه وقاله ايه يا بلديتنا بتعمل ايه قاله ماتخفش يا عم اوحنا هناكله

3- مره واحده بتغني اغنيه قديمه طلع من بقها تراب

4- واحد سافر السودان باليل ماشفش حد

5- مره واحد وابنه واقفين قدام الاسنانسير ومايعرفوش يعني ايه اسانسير هم شايفين كل شويه الحيطه تفتح وتقفل فجت واحده وحشه اووي ركبت الاسانسير والباب اتقفل وبعدين فتح كمان شويه خرجت منه واحده حلوه اووي رد الراجل وقال لابنه يلا روح هات امك بسرعه

6- واحد صعيدي دخل عليه اخوه وهم بيدق مسمار في الحيط فأخوه قاله يابني المسمار ده مقلووب تلاقيه بتاع الحيطه اللي قدامه

7- واحد مسطوول بيقول لصحابه المسطوول مش عارف ياخي ليه عود الكبريت ده مابيولعش مع انه لسه مولع من شويه

8- ليه الحمار في الصعيد بيسبق الحصان , علشان بيلعب وسط ارضه وبين جمهوره

9- واحد بخيل حلم انه بيوزع فلوسه ولما صحي من النوم قال ابقى حماار لو فكرت انام تاني

10- ظابط على المعاش فتح محل حلويات سماه التورته في خدمه الشعب

11- واحد مسطول حب يصطاد ارنب وقف تحت الشجره وقلد صوت جزره

12- تلاته بيتسابقو على اندل واحد الاول قال انا هاثبتلكو اني اندل واحد فشاف واحده عجوزه بتعدي طريق العربيات راح معديها نص الطريق وسابها التاني قال انا هاثبتلكو اني اندل واحد راح شايط العصايه اللي في ايد الست العجوزه والتالت قال انا اندل واحد فيكو قالولوا ليه قالهم عشان الست دي أمي

شكرااااا

تحياتي هانوووو
هانووو
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت انما اية عجب   شوية نكت  انما  اية عجب Emptyالأربعاء مايو 23, 2007 8:32 pm

ههههههههههههههههههههههه
بروجى
Admin
بروجى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت انما اية عجب   شوية نكت  انما  اية عجب Emptyالخميس مايو 24, 2007 5:10 am

ههههههههههههههه تسلم يا هانووو يا غالى تقبل مرورى يا غالى ( رامبو الحب )
http://b-t-t.bb-fr.com
هانووو
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت انما اية عجب   شوية نكت  انما  اية عجب Emptyالخميس مايو 24, 2007 7:23 am

lol!

شوية نكت انما اية عجب
صفحة 1 من اصل 1