«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ منتدى الاصدقاء ™°·.¸.•°°·.¸.•°®»
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ منتدى الاصدقاء ™°·.¸.•°°·.¸.•°®»

©§¤°^°¤§©¤ المنتدى للأحتراف العالمى ¤©§¤°^°¤§©

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

مساطيل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
tamer mahmoud
مشرف منتدى القصص و الروايات
tamer mahmoud

ذكر

مساطيل Empty
مُساهمةموضوع: مساطيل   مساطيل Emptyالإثنين يوليو 16, 2007 7:33 pm

في محشش سألوه كيف تصيد الأرنب ققق قال أتخبى ورى الشجره وأقلد صوت الجزر
مسطول امه اتقعده حق صلاه الجمعه قالتله قوم الامام قاعد يخطب قال المسطول زوجوه يستاهل

مذيع سئل محششين قال حق الاول ماذا تعنيلك الكويت قال الكويت هي امي وسئل الثاني ماذا تعنيلك الكويت قال الصراحه ماحب اتكلم عن ام رفيجي

اتنين مساطيل ماشيين فى الغابه فلاقوا قدامهم اسد فراح واحدمنهم حدفوبطوبه فالاسد جرى عليهم فقال لصاحبو اجرى بسرعه قالو وانامالى هو انا اللى ضربته

دخل مسطول الحمام فرأى ظله فقال له:أخرج بره يا قليل الأدب
واحد مسطول بيقول لى مسطول هوا انتا مسطول قلو لا انا مساطل

مره واحد مسطول قل لى واحد مسطول الساعه كام قلو الساعه وقفه وبكرا العيد

مرة اتنين مساطيل قاعدين فواحد بيقول للتانى انا هاروح اشترى حتة حشيش ثم مشى فالتانى قاعد واخوة نايم جنبة فمسك السكينة وقطع رقبتة فجاء التانى فقال لة انتى عملت اية فقالة هيتعفرت لما يصحى وميلقهاش

في اتنين ماشين على البحر فشافو واحد بيصطاد بس خلى البحر وراه و يصطاد في الرمل جا واحد منهم قال للصياد أديلك لي انت عيزو بس أعرف انت بتصطاد ايه؟ ادالو مبلغ من المالقلو طب قولي قالو بصطاد المساطيل زيك

كان في مسطول حالق صلعه واحد سالو ليه هو كده قال له عشانك

كان في اثنين سكارى قاعدين بخيمة في وسط البر و محد يمهم و قال السكران الاول نبي سكر حق الشاي فقال الثاني انا بجيب الحين وراح السكراخذ دورتين على الخيمة جان يدش و يقول السلام عليكم في سكر ؟؟؟ قال السكران الاول استريح طال عمرك الحين صاحبنا رياح يجيب !!!!!

مسطول وجد اعلان عن منزل للايجار على مصباح الاضاءه فضرب بيده على المصباح فاتا مسطول اخر فساله لماذا تضرب المصباح فقال هناك اعلان على المصباح ضربت فلم يخرج احد فقال المسطول الاخر امممممم مع انا مصباحهم منور

مرة ضابط شديد بيسأل جندي شو اسمك جاوبه انا حمد سيدي سأله شو هاي اللي بايدك حكاله بارودتي سيدي حكاله الضابط هاي مش بارودتك هاي مرتك وشرفك وعرضك حكاله حاضر سيدي راح عالجندي اللي بعده بيسأله شو اسمك حكاله سليمان سيدي سأله شو هاي اللي بأيدك حكالة مرت حمد سيدي

مسطول قطع راس اخوة وبيقول هيجنن لما يصحى ومليقهاش

مره واحد مسطول مش كان عارف اللى طالع ده الشمس واللى القمر فاقابل واحد مسطول تانى فقال لهممكن تقولى دا الشمس واللى القمر فقال له والله مخبيش عليك انا مش من هنا

اثنين مساطيل قاعدين بيحششوا واحد بيقول للتاني انت عرف ان في جيبي حشيش قاله قلب المدمن دليله

في واحد محشش بعت رساله فاضيه لاهله ليش؟عشان زعلان مايكلّمهم

مرة مسطول كان يدق على عمود انارة ليلي ويقول افتح الباب ,افتح الباب,اجى عليه مسطول اخر فقله شو بتسوي يا زلمة فقله:الي ساعة بدق على هلعمود وماحدى راضي يفتح الباب ,فقال :المسطول الثاني:عجيب مع انه الضو مضوي

مرة جماعة مساطيل قاعدين بيحششوا مقالوا لواحد فيهم روح هات حلاوة راح قاعد يلف فى الغرف كلها وبعدين رجعلهم قالهم عندكم حلاوة قاللوا اقعد بعتنا واحد يجيب

في اثنين مساطيل مشين في الصحراء في واح منهم قل لا الثاني عاوز اقلك كلمه علي جنب

مرة واحد صوتو ضاع راح يدور عليه

واحد غبي رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب
مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة
مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش
ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

<H1>مسطول دخل منزل عزاء قال :

الانسان يشبه البنى آدم كلما توفى مات

اثنيني محششين جالسين قدام المرايه قال الأول قم نسلم على اللي جالسين هناك ولما وقفوا قال الثاني اقعد اقعد جم جم

محشش صعق بعمود كهربا رجع ورى لقى على العمود دم فك قميصه وربط العمود ومشى

محشش اشترى مسجل قام رجعه ... لانو بيطلع نفس الاغنيه من السماعتين

مسطول طلع من سوبر ماركت مبسوط واحد سألوا ليه مبسوط قالاليوم غشيت بتاع السوبر ماركت قال كيف قال حاسبت بدون ما أشتري

محشش دخل حمام إفرنجي أخد معاه مترجم

في واحد سوداني سألوه تعمل ايه اذا صحيت من النوم قال ارتاح شوي

فيه واحد محشش سأل واحد قال له متى ولدت انت ؟00 قال له الثاني ولدت يوم الجمعه 000 قال له المحشش والله انك

كذاب يوم الجمعه عطله

فيه بدوي جالس مع زوجته قالت له زوجته : اعطني كلمه تحسسني بالامان قال : الحرس الجمهوري

واحد شاف وحدة عجبته,فراح عندهاوسألها,لو سمحت ممكن أكلمك,جوبته اسمحلي ما عنديش موبايل

هاي مرة لاعب كرة قدم منحوس سدد هدف بس عادوه بالعرض البطيء طلع بره...

في مسطول ماسك ثلجه ويقلب يمين ويسار ويقول اموت واعرف منين بتنقط دي

عطت إمراءة بخيله ابنها ريالاً وقالت له : أذهب واشتري خبزاً .. لكن يا ويلك

اذا ضاع الريال منك .. وفي الطريق للمخبز شاهد الولد سياره تصدم أبوه ..

فذهب مسرعاً إلى أمه البخيله وقال لها : امي امي .. الحقي .. أبي صدمته سياره

فقالت : اوووه .. بسيطه .. ظننت أن الريال قد ضاع منك

<H1>فيه محشش جاب له أبوه شريط إسلامي يبغاه يعقل!! جاله بعد أسبوع لقاه متحجب

<H1>محشش دهس 50 شخص في زفة بسيارته

لما جا في التحقيق قال له الضابط:ليش سويت كذا

قال المحشش:ضرب علي الكفر وحاصت السيارة لقيت اثنين في اليمين ماشين لحالهم وفي اليسار حفلة زفة ايش اسوي في ذي الحالة.

قال الضابط :ادهس الشخصين ولا خمسين شخص

قال المحشش: هذا اللى انا سويته دهست واحد وواحد هرب ناحية الزفة قمت لحقته....

....</H1>
واحد بيسال صاحبه هو ايه الفرق بين تجارة الحشيش وتجارة عين شمس ؟

قام صاحبه قال تجارة عين شمس 4 سنين انما تجارة الحشيش اقلها 25 سنة</H1></H1>
بروجى
Admin
بروجى

ذكر

مساطيل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مساطيل   مساطيل Emptyالخميس يناير 29, 2009 7:34 pm

هههههههههههههههههههههههههه تسلم ايديك يا ابو تيمور ياعسل ويارب فى مزيد Very Happy
http://b-t-t.bb-fr.com

مساطيل
صفحة 1 من اصل 1